Bird Box de la Netflix a inspirat prima provocare stupidă din 2019

de: Florin Cașotă
03 01. 2019

Netflix este serviciul de streaming la care sunt abonați sute de milioane de oameni și este inevitabil ca serialele și filmele prezente pe platformă să nu devină virale pe internet. Prima provocare stupidă deja a început.

Pe internet a apărut Bird Box Challenge, adică provocarea de a merge legat la ochi, la fel ca persoanejele din filmul Bird Box ce a fost publicat în luna decembrie pe Netflix.

Filmul cu Sandra Bullock în rolul principal a avut un succes atât de mare, încât a făcut ca reprezentanții Netflix să dezvăluie numărul de oameni care au privit filmul. Compania susține că peste 45 de milioane de utilizatori au văzut filmul în săptămâna de lansare.

În Bird Box, Bullock este o mamă singură care încearcă să își salveze copiii după ce forțe misterioase invadează Pământul și fac oamenii să se sinucidă. Supraviețuitorii acestei lumi post-apocaliptice trebuie să își acopere ochii pentru a nu se confrunta cu entități supranaturale care întruchipează cele mai mari spaime ale lor.

Pe internet au apărut glume, meme-uri și acum și provocări de a merge legat la ochi. După cum te aștepți s-a lăsat cu căzături și băjbâială pe străzi. Treaba a ajuns atât de mare, încât Netflix s-a simțit obligată să le spună oamenilor să nu meargă legați la ochii pentru că este periculos.

Unii au decis să stea legați la ochi timp de 24 de ore în timp ce încercau să ducă o viață normală, alții au gustat cartofi prăjiți și dulciuri legați la ochi. Alții și-au rănit copii în această provocare și așa mai departe.

Doar un alt exemplu că nu ar trebui să imiți tot ceea ce vezi pe internet și sper ca acestă provocare să dispară cât de curând. Măcar Icebucket challenge a avut un scop care voia să crească nivelul de conștientizare asupra maladiei scleroză laterală amiotrofică, de care suferea și Stephen Hawking.